Belangrijke veranderingen staan ​​te gebeuren met Ctrack - Meer te weten komen.

Ctrack wordt Inseego

HomeCtrack wordt Inseego

Belangrijk nieuws: Ctrack wordt Inseego

Met ingang van 1 augustus 2022 verandert de bedrijfsnaam Ctrack in Inseego, het bedrijf waar wij al sinds 2016 onderdeel van uitmaken.

Voor u verandert er na deze datum niets. De producten en services blijven werken zoals u gewend bent, u heeft nog steeds dezelfde contactpersoon en onze helpdesk en planning staan zoals gebruikelijk voor u klaar.

Uw inloggegevens blijven hetzelfde en al het mailverkeer zal automatisch doorgestuurd worden naar de Belgische Inseego mailadressen.

Door het combineren van Inseego’s innovatieve 5G technologie en onze decennialange ervaring in het ontwikkelen en implementeren van wagenparkbeheer- & telematica oplossingen, kunnen we bestaande bedrijfsactiviteiten verbeteren én nieuwe diensten en oplossingen aanbieden.

Hieronder vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Wilt u meer weten of staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met uw accountmanager.

Veelgestelde vragen

Waarom verandert de bedrijfsnaam?

Inseego Corp. (Nasdaq: INSG) is sinds 2016 ons moederbedrijf. Als onderdeel van Inseego’s groeistrategie en haar positie als 5G bedrijf gebruiken we in Europa en Australië de naam Ctrack niet meer, zodat het geografisch één geheel is (aanvullende informatie kunt u hier vinden). Uiteindelijk is ons doel om klanten wereldwijd beter te helpen, ongeacht de grootte van uw bedrijf en hoe lang u al klant bent.

Verandert er iets aan de producten of software?

De producten en services blijven werken zoals u gewend bent. Alleen het logo, de productnamen en de internetadressen veranderen. In de toekomst zullen we ons aanbod uitbreiden met nog meer oplossingen waarmee u de bedrijfsresultaten kunt verbeteren.

Veranderen de prijzen?

Nee. Uw huidige contract blijft onverminderd van kracht.

Veranderen mijn inloggegevens?

Nee, ook die blijven hetzelfde.

Krijg ik met andere contactpersonen te maken?

Nee, u heeft gewoon nog steeds dezelfde accountmanager als contactpersoon, onze helpdesk en planning staan zoals gebruikelijk voor u klaar en al het mailverkeer zal automatisch doorgestuurd worden naar de Nederlandse Inseego mailadressen.

Met wie moet ik contact opnemen voor meer informatie?

Neem contact op met uw accountmanager voor meer informatie of als u dringende vragen heeft.

Dutch Dutch French French